niedziela, 28 września 2014

NYX Eyeshadow Base

Hi!
Last days of my holiday... after 4 months of doing nothing I'll have to push myself to the school routine again. Well, at least I'll meet new people. 
Okay, I need to stop this talk. Only positive thoughts can save me, right?

Cześć!
Ostatnie dni moich wakacji... po 4 miesiącach kompletnego lenistwa, będę musiała powrócić do szkolnej rutyny. Jedyne, co mnie pociesza, to poznanie nowych osób. 
Dobra, muszę myśleć pozytywnie. Tylko to mnie uratuje :D

Today I'm going to show you my eyeshadow base. It's my first one so I'm not that experienced when it goes to them. At first, I wanted to buy Artdeco base but the saleswoman told me that this one is better... well, who knows. I haven't tried the Artdeco one but I regret a little that I haven't bought it then. 

Dzisiaj zamierzam pokazać Wam bazę pod cienie. To moja pierwsza baza, więc nie jestem bardzo doświadczona, jeśli chodzi o ten kosmetyk. Na początku chciałam kupić bazę z Artdeco, ale sprzedawczyni przekonała mnie, że ta z NYXa jest lepsza. Nie mam żadnego porównania, ale mimo wszystko, trochę żałuję, że nie kupiłam tego, co zamierzałam kupić.




The base is 6g in a plastic package. It's simple and the base is easy to use then. I have 03 - Skin Tone.

Baza ma 6g i jest zamknięta w plastikowym opakowaniu. Jest ono proste, a samą cechuje łatwość używania. Mój kolor to 03 - Skin Tone.


The advantage is that my eyeshadows stay on their place for a few hours. My eyelids are oily so I suppose that's why they don't stay longer. Anyway, the eyeshadows don't roll at all. The texture of the base is creamy and it's easy to put on the eyelid. Of course you need to be cautious when putting it - try not to put it too much :). It's really efficient, I have it for a few months and there's a lot of the base left. 

Zaletą jest na pewno to, że cienie zostają na swoim miejscu przez parę godzin. Niestety, mam tłuste powieki, więc to pewnie dlatego nie pozostają dłużej. Cienie w ogóle się nie rolują, a konsystencja bazy jest kremowa, więc bardzo łatwo ją nałożyć i rozprowadzić. Oczywiście należy być ostrożnym przy jej nakładaniu, ponieważ umiar jest tutaj wskazany :). Poza tym, jest naprawdę wydajna. Mam ją już parę miesięcy i nadal jest jej dużo.


The base make the eyeshadows more noticeable and intensive. My eyelids don't vary if it comes to colour. It looks really natural and I totally recommend it for every day use.

Baza podbija cienie i sprawia, że są one wyraźniejsze i intensywniejsze. Moje powieki w końcu mają wyrównany koloryt, a sama baza wygląda naturalnie i polecam ją na co dzień.


The base costs $11 and it's available in Douglas. I don't see any cons, to be honest. 

Cena nie jest zaletą, bo baza kosztuje około 33 zł. Uważam, że powinna kosztować trochę mniej, ale to tylko moje zdanie. Jest dostępna w Douglasie i sklepach firmowych. Mówiąc szczerze, nie widzę w niej żadnych wad :). 

How about you? Have you tried the NYX base? Do you have a different opinion on it? Or maybe a different one? Tell me :)

A jak to jest z Wami? Używałyście kiedyś tej bazy? A może macie zupełnie inne zdanie na jej temat lub przypadła Wam do gustu jakaś inna? Opowiedzcie mi :)

2 komentarze:

  1. Produkty NYXa kocham miłością bezgraniczną, a jako, że jestem Warszawianką i mam sklep firmowy tuż pod nosem, tak więc wykorzystuje to ile wlezie ;)
    Ja jednak borykam się z zupełnie innym problemem, mam nadmiernie suche powieki, tak więc pracowniczka sklepu poleciła mi zupełnie inną bazę z ich oferty- tą HD, suma sumarum nie zakupiłam jej jeszcze, ale słyszałam, że jest dobra :)

    Ja od siebie mogę polecić Ci jeszcze bazę firmy Paese, cienie trzymają się cały dzień, nie rolują :) (testowałam na mamie, która ma tłuste powieki )

    Pozdrawiam,
    koczek-blond

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jej jeszcze ;)
    najbardziej lubie bazę z Artdeco, teraz uzywam Grashki, też niezła jest ;)

    OdpowiedzUsuń