wtorek, 30 września 2014

Maybelline Dream Pure BB Cream

Hello :)
Today is the last day of my freedom. Fortunately, the meeting starts in the afternoon so I won't have to wake up that early.
In one hand, I can't wait but on the other I'm feeling quite nervous. All these news and I still don't know what's going on. I hope I'm not the only lost sheep :D. 

Cześć :)
Dzisiejszy dzień jest ostatnim dniem mojej wolności. Na szczęście, spotkanie z opiekunem zaczyna się dopiero po południu, więc nie będę musiała wstawać bardzo wcześnie.
Z jednej strony jestem podekscytowana, ale z drugiej czuję niepewność i zagubienie. Tyle informacji, a ja i tak nie wiem, co się dzieje. Mam nadzieję, że nie jestem jedyną zagubioną owcą :D. 

Today I'm going to show you Maybelline Dream Pure BB. Is there anyone who hasn't heard of this cream? I think it's quite popular. My colour is medium.

Dzisiaj zamierzam przedstawić Wam krem BB marki Maybelline. Jest tutaj ktoś, kto o nim jeszcze nie słyszał? Wydaje mi się, że jest on całkiem popularny. Mój kolor to medium. 




What says the the back of the BB cream?

Our 1st blemish fighting BB cream helps clear skin with 8 great skin benefits!
With 2% salicylic acid
For combination and/or blemish-prone skin

Why You'll Love It


Our Dream Pure BB Cream is a 1-step wonder for healthy-looking skin today and clearer skin tomorrow.
  • Clears acne
  • Conceals imperfections
  • Minimizes look of pores
  • Reduces appearance of redness
  • Adjusts to skin tone
  • Hydrates and smoothes
  • Enhances and clarifies skin
  • Is oil-free, with a lightweight feel



Co mówi producent?

Dream Pure BB Maybelline to lekki krem BB dla cery tłustej, z niedoskonałościami. Łączy właściwości produktu pielęgnacyjnego z delikatnym działaniem kryjącym, aby udoskonalić skórę za pomocą jednego prostego gestu. Dzięki zawartym w formule składnikom i barwnikom poprawiającym wygląd skóry koryguje niedoskonałości, zapewniając perfekcyjny efekt „nagiej skóry”. Wystarczy jedna aplikacja, aby nadać skórze promienny i ładny wygląd, a także ją nawilżyć. 
Bez tłustych olejków, zawiera 2% kwasu salicylowego.
Formuła 8w1:
- Maskuje niedoskonałości
- Zmniejsza widoczność porów
- Wyrównuje koloryt skóry
- Dopasowuje się do odcienia skóry
- Redukuje zaczerwienienia
- Zawiera filtr SPF 15 (deklarowaną ochronę UV osiaga się przy zastosowaniu 2 mg/1 cm2 skóry, tj. minimum 1 ml na samą twarz lub ok. 1,5 ml na twarz i szyję)
- Nawilża i ujednolica
- Bez tłustych olejów



My thoughts:

It was my first BB cream. I bought it last year and I still have it (I have also a different bb cream and a few foundations). I like it's texture, it's very easy to apply and it's very hard to make any mistakes with it. Anyway, it's a bit goo. 

The cream stays in my face for a few hours but I need to use my powder so that my face won't shine that much. My face has a natural glow after applying, which I really love. It's light and it isn't visible on my face. To be honest, the coverage is weightless but in the summer or warm days it was enough.

I didn't notice any hydration on my face, it just stays in the same condition as it was before using this cream. 



Moja opinia:

To mój pierwszy krem BB. Kupiłam go w tamtym roku i nadal go mam. Oczywiście, w międzyczasie używałam jeszcze innego kremu BB i podkładu, więc to pewnie dlatego mam go tak długo. Lubię jego konsystencję, chociaż jest trochę lepka, ale łatwo się go nakłada i naprawdę ciężko zrobić sobie nim jakieś smugi. 

Krem zostaje na swoim miejscu przez parę godzin, ale wtedy używam po prostu pudru, żeby go utrwalić. Twarz charakteryzuje lekki blask po jego nałożeniu i bardzo mi się to podoba. Daje to taki naturalny i zdrowy look. Krem jest lekki i nie widać go na twarzy. Co prawda, jego krycie jest lekkie, ale latem i w cieplejsze dni zupełnie wystarczyło.

Nie zauważyłam żadnego nawilżenia mojej twarzy, jest ona w takiej samej kondycji, jak wcześniej.


Another advantage is the price and availability. I bought in a drugstore Rossmann when it was -40% off. 

Fortunately, the cream doesn't change its colour and it doesn't develop acnes. Also my pores are smaller and not that visible.


Kolejną jego zaletą jest cena i dostępność. Ja swój kupiłam w Rossmannie, na promocji -40% na kolorówkę.

Na szczęście krem nie ciemnieje i nie zapycha, a moje pory są zmniejszone i niewidoczne. 



Above you can see the effect after blending the cream.

All in all, if you're looking for a light and weighless BB cream this one is perfect for you. The only disadvantage may be the need of using the powder after a few hours if your face is oily. Nevertheless, the cream is great.

Wyżej jest efekt kremu po jego nałożeniu. 

Podsumowując, jeśli szukasz lekkiego kremu, koniecznie spróbuj tego :). Jedyną jego wadą może być to, że po paru godzinach trzeba użyć pudru, jeśli któraś z Was jest posiadaczką tłustej cery. Jednak pomijając to, krem jest naprawdę świetny.


Have you ever tried this cream? What is your fav BB cream?
Używałyście kiedyś tego kremu? Który z kremów BB jest Waszym ulubionym? :)



1 komentarz:

  1. nie miałam jeszcze żadnego BB, muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń