piątek, 15 sierpnia 2014

Rough scrub / Ostry peeling

Hello :)
Long time not to see you. Anyway, now I have holidays which will last for about 2 months so I have a lot of time for relaxing, reading books and blogs, sleeping, doing completely nothing haha. Soon, I'm going to the university and I don't know anyone but I hope there'll be some nice people... All my exams went well so I'm very happy because of it.

Today I'm going to show you one of my fav products for washing my face.

Cześć :)
Dawno mnie tutaj nie było, ale teraz mam wakacje, które będą trwać jeszcze około 2 miesięcy. Na szczęście, bo nadal zostanie mi dużo czasu na relaks, czytanie książek i blogów, spanie i robienie kompletnie niczego :D. Niedługo idę na studia i nikogo tam nie znam, ale mam nadzieję, że poznam całkiem miłych ludzi. Egzaminy poszły mi dobrze, z czego jestem bardzo zadowolona.

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jeden z moich ulubionych produktów do mycia twarzy.



The pore penetrating scrub is not that big (only 75ml as you can see) and the smell is rather energizing. I can't say if I like it... I've had scrubs with a nicer smell. 

Wyżej pokazany peeling nie ma wielkiej pojemności (tylko 75ml),a jego zapach jest energetyczny, ale sama nie wiem czy go lubię. Miewałam peelingi z lepszymi zapachami. 

Advantages:
- the scrub is really good! Of course it needs to be used regularly to see the effects. My pores are scrubbed, less visible and my whole face is well-cleaned;
- the price (I bought it for $6) but there are some bargains so it's cheaper;
- the availability; it's easy for you to get it when your friend/family a consultant in Avon;
- the flecks are really hard so be careful if your skin is sensitive. Personally, I love when the scrub's flecks are hard but it's very easy to irritate your skin;
- I like its texture


Zalety:
- ten peeling jest naprawdę dobry! Oczywiście najlepiej używać go regularnie, w przeciwnym razie jego stosowanie może nie przynieść takich dobrych rezultatów. Moje pory są oczyszczone, mniej widoczne i mam wrażenie, że moja twarz jest czysta; 
- cena (zapłaciłam za niego ok. 18 zł), ale często widuję na niego promocje;
- dostępność - często nasi przyjaciele/znajomi/rodzina są konsultantami, a wtedy warto z tego skorzystać;
- drobinki są bardzo ostre, więc nie radziłabym używać tego peelingu przy wrażliwej skórze, ponieważ może ją podrażnić. Moja cera jest tłusta i bardzo lubię takie zdzieraki;
- lubię jego konsystencję


you can see how it looks / wyżej możecie zobaczyć jak wygląda

Disadvantages:
- it's not for soft skins
- it can irritate your skin so remember to put some moisturize cream

Wady: 
- raczej nie jest dla wrażliwej skóry
- może podrażniać twarz, więc radziłabym później nałożyć krem nawilżający


here is the composition/ wyżej jest wymieniony skład


All in all, if you need a rough peeling I'd recommend it to you. Have you ever tried it? Or maybe you have some other scrubs/peeling? Please, tell me! I'm curious. 

Jeśli potrzebujesz ostrego peelingu, to ten mogę polecić z czystym sumieniem. Próbowałyście/Próbowaliście go kiedyś? A może macie odmienne zdanie na jego temat lub używacie peelingów innej firmy? Czekam na Wasze odpowiedzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz